fredag 17 april 2009

Natt

Inte blivit ett stygn sytt på hela dagen.
Gubben och jag kom iväg och köpte planteringsjord och lite mer på Granngården. Tog en sväng förbi Överskottsbolaget innan vi åkte hem.
Var och käka varsin sallad på byn och när vi kom därifrån så gick gubben ut till vedbacken ett tag och såga lite.
Jag hamnade framför datorn(som vanligt) och läste bloggar och spelade spel. Pratade med farsan via msn också.
Fortsatte lyssna till "Män som hatar kvinnor", diskade upp det som fanns och hamnade vid datorn igen.
Skaffade mig ett BankId så jag kunde deklarera(vi fixade det) så nu är det gjort och gubben ringde och fick sin gjord. Skönt att få det gjort och se att vi fick tillbaka istället för att behöva betala.
Gubben tackade mig helt plötsligt och jag undrade för vad och det var för att han nu också börjar bli förkyld. Jaja, man vill ju dela med sig.
Nu är det dags för sängen känner jag, men det blir lite nässpray innan huvudet hamnar på kudden känner jag.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar