söndag 12 april 2009

Ledig en vecka

Nu har jag gjort sista arbetspasset på en vecka och det ska bli skönt att vara ledig ett tag.
Visserligen hade jag tänkt göra lite eller mycket nytta under denna vecka, men jag hoppas också att jag ska kunna sitta ute och njuta av solen och handarbeta.
Vår diskmaskin har varit konstig nån månad och idag sa den upp sig så gubben fick ställa sig och diska för hand. Det är inget roligt, men det går. Och tar man reda på disken direkt så känns det bäst. Låter man den stå en stund blir det genast besvärligare. Jag vet för jag diskar för hand när jag jobbar och jag har provat båda metoderna.
Ska försöka slita mig från datorn och sy några stygn, men först ska jag hänga tvätt som jag tvättat sen jag kom hem vid halvåtta. Hade förinställt tvättmaskinen så första omgången tvätt var klar när jag kom hem så det var bara att hänga(efter jag tagit reda på den torra tvätten).
Vi kanske ses senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar