lördag 18 april 2009

Loppis

Nu har gubben och jag varit iväg på loppis kan man säga. Det säljs allt möjligt som bildelar och porslin.
Hade bestämt mig för att jag iallafall inte skulle köpa något, men kunde jag låta bli det? Ack, nej!
Jag hittade en söt svart elefant som passar in i vår elefantsamling och jag föll så han fick följa med oss hem. (Vi samlar på elefanter sen många år tillbaka och har ganska många).
Gubben hittade en gammal hederlig gjutjärnsstekpanna som också fick följa med hem.
Väl hemma så fika vi lite grann och sen har det inte hänt så mycket igen.
Solen skiner, men det är ingen värme alls i luften.
Känner mig inte riktigt bra heller på grund av förkylningen, men jag ska jobba imorgon. Gubben är också förkyld och har en massa som han behöver göra, men han får göra sakerna i sin egen takt.


Här är blomman jag inte vet vad den heter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar