lördag 4 april 2009

Helg och jobb



Igår var det så vackert väder så lusten att vara inomhus fanns inte.

Hittade solen och värmen och satte mig ute med min lilla kyckling. Satt väl ute från halvelva till klockan var ett någonting, då gick jag in och duschade.

SEN gick jag och satte mig igen i det längsta, men kvart över två var jag tvungen att ge mig iväg och förtjäna till mitt levebröd.

När jag slutade så var jag in till grannarna och fika lite. Det blev inte så jättelänge för vi var alla trötta och jag började ju jobba klockan sju i morse.

Idag när jag kom hem så slog jag på datorn(vilket jag faktiskt inte gjorde igår) och spelade lite på King.com. Efter det tog jag mig i kragen och satte mig ute en stund igen och fortsatte med min lilla kyckling.

Jag fick ett lite ryck och tog en liten skön, snabb promenad. Behövde rensa skallen lite och få frisk luft.

Imorgon är det arbetsdag igen, men jag ska väl arbeta nån gång och inte bara gå och dra benen efter mig. :)

Nästa bild på den lilla kycklingen kommer kanske senare ikväll eller imorgon, man vet aldrig med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar