fredag 17 april 2009

Fredag igen

Idag var jag inte lika morgontidig som jag var igår. Var upp en sväng efter fem och satte igång en tvättmaskin och sen låg jag till strax efter sju.
Har inte gjort mycket idag, men det är inget ovanligt när det gäller mig.
En kort promenad med en av våra hundar har jag gjort(grabben tog de andra två och gick åt ett annat håll). Hunden och jag fick sällskap av två honkatter(som tillhör oss).
Kom på att jag hade ju inga kort på tussilago så jag var bara tvungen att ta ett kort. Det är ju verkligen en vårblomma.
Ska placera min kropp i duschen för jag och gubben ska åka en snabbis till Granngården för att köpa jord och en rullbräda för blommor. Vi ska inte använda den till blommor utan till hundarnas stora mattunna. Och han är visst snart hemma för han slutar 13.00 idag.

Tussilago
P.S. Inom en snar(förhoppningsvis) kommer det att finnas bilder på våra kära djur på en annan blogg, med nästan samma namn som denna. Säger till när det är klart. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar