tisdag 21 april 2009

Maten var god...

och disken blev min :) vilket jag förstod.
Gubben och jag var iväg på en liten handlingsrunda(mjölken var nästan slut). Köpte varsin glass av märket Magnum, en ny sort och inte var den så där överdrivet god. Och inte var det några som uppvaktade oss när vi började äta den som de gör på reklamen.
Innan vi for hem var vi och städade av gubbens arbetsplats(ett av mina två jobb).
Kvällen har sedan fortsatt framför datorn läsande bloggar. Gubben fastnade för en gångs skull framför sin också.
Imorgon har gubben sovmorgon för han ska på kurs hela dan och börjar inte förrän åtta.
Jag jobbar mellan tolv och åtta imorgon så jag hoppas att jag hinner göra något innan jag måste åka.
Kvällen blev konstig för farsan ramla och hamna på sjukhus, det är nog därför det inte hänt så mycket här hemma ikväll för man blir ju lite orolig.
Ska söka mig mot sängen nu och hoppas på en natts god sömn trots allt.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar