måndag 27 april 2009

Måndag och

ganska vackert väder.
Fick något jätteryck på jobbet så jag hann städa en lägenhet innan jag slutade klockan tolv. Hade gjort de andra sakerna som vi också ska göra på jobbet.
Det var bara synd att rycket tog slut när jag kom hem.
Gjorde iordning en mugg med te och gick och satte mig i solen, dels för att slöa och dels för att vänta till postbilen skulle komma.
Precis när jag ställt ner muggen på bordet så la sig en av labbarna precis vid bordsbenet så bordet rördes lite och resultatet blev te på bordet.
Utspillda droppar
Sen var jag som vanligt lite tokig och slog igång datorn och då händer det ju inte så mycket mer för mig.
Jag löser korsord på korsord.se och jag har inte löst alla korsorden denna månad så jag har lite bråttom med det.
Just nu funderar jag på vad jag ska laga för gott åt gubben som kommer hem om ca en halvtimme och nog vill ut på vedbacken eftersom han inte kom dit igår.

1 kommentar:

  1. Nu har jag sätt bilden, jag hinner inte alla gånger med att se vad jag inte sätt

    SvaraRadera