måndag 30 april 2012

Då är snart April-månad

strax slut och denna månad har gått fort.
Idag har gubben jobbat och jag varit ledig.
Fick frukostbesök av G och E på morron och sen satte jag igång med det jag hade tänkt mig.
 Bakade bullar och det blev 136 stycken
Efter bullbaket satte jag mig ute i solen som lyst hela dagen och broderade lite grann.
Älva följde med kompis I på valborgsmässofirande medan gubben och jag hamnade framför varsin dator och TV:n.
Efter ett tag fick jag fart på broderinålen igen och broderade fler efterstygn på rosorna.
Rosor med efterstygn
Nu är det dags för den sköna sängen igen och vi har sovmorgon imorgon eftersom det är röd dag och även jag är ledig. ;-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN TREVLIG FÖRSTA MAJ!!!

1 kommentar:

  1. Trevlig 1 maj önskar jag dig.
    Rosen har verkligen det där vackra skiftandet som rosor har, jättefina är de.

    SvaraRadera