lördag 7 april 2012

Nu är långfredagen

också avklarad med firade av Älvas födelsedag!Det i presentväg hon är nöjdast med är nog datorspelen hon fått.
Hon har suttit med ett av spelen hon fick hela eftermiddan/kvällen efter middagsgästerna gått.
Inbjudna var gubbens äldre bror L med fru M, yngre bror U med sambo U och sönerna V och P samt brorson M med sambo G och dotter E.
Kompis I var också här.
Vi bjöd på tacos och alla åt med god apitit.
Till kaffet så blev det tårta. Två tårtor hade vi köpt och den ena hade en fin bild av vår Älva.
När alla gått så tog gubben hand om disken medan jag höll Älva sällskap vid datorn.
Och när jag ändå satt där så broderade jag på HelloKitty-påskharen.
Allt rosa är klart nu
Det var inte roligt att vakna imorse(igår eftersom det blivit ny dag igen) för det regnade. När jag tittade ut genom fönstret så var det snöflingor i regnet och lite senare så snöade det. :-(
Det har kommit nederbörd i stort sett hela dagen. Och jag som ville ha soligt och vackert väder så jag kunde sitta ute också.
Nu är det dags för sängen och skönhetssömnen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
GOD FORTSÄTTNING PÅ PÅSKEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar