tisdag 3 april 2012

Vet inte

riktigt vart gårdagen försvann någonstans, men den gjorde det iallafall. ;-)
Älva hade sin kompis I här och när de vaknade satte de sig och spelade datorspel.
Jag fastnade för mycket framför datorn, men jag fick iallafall alla rena kläder hopvikta till slut.
När gubben kom hem skjutsade vi tjejerna hem till I så vi kunde åka iväg och köpa födelsedagspresenter till någon som snart fyller år(Älva).
Vi passade också på att storhandla för det fattades en hel del i vårt förråd.
Hemma igen så blev det uppackning av varorna och gubben åkte och hämtade hem Älva.
Jag satt vid datorn en stund och Älva spelade datorspel en stund. Sen satte vi oss framför TV:n på övervåningen och tittade på en skräckfilm som Älva ville se. Och den var jättekonstig. Jag gillar inte skräckfilm så jag broderade på, men det är ju svårt att inte se och höra vad som sägs på TV:n när man sitter i närheten av den. Och inte var det så mycket skräck utan mer konstigt.
Kycklingarna har snart fått allt sitt gräs
Vädret var inte sådär roligt igår heller utan det kom en och annan snöskur. Minusgrader var det till kvällen också.
Idag skiner solen och just nu är det 8,5 plusgrader i solen. Jag hoppas att värmen kommer snart för jag behöver den.
Nu ska jag ta tag i dagen och hoppas på att jag får mycket nyttiga saker gjorda idag.
HA EN FORTSATT SKÖN TISDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar