tisdag 24 april 2012

Ibland kan man

undra vart alla dagar tar vägen?
Nu är det iallafall tisdagkväll!
Riktigt vad jag gjorde igår kommer jag faktiskt inte ihåg och det betyder kanske att det inte blev så mycket gjort. ;-)
Idag har iallafall Älva och jag varit på ett möte och sen när vi kom hem från det mötet så var vi ute och cyklade med en av kaninerna i cykelkorgen. ;-) Det gjorde vi förresten igårkväll också med en annan av kaninerna.
Sen spelade Älva datorspel och jag satt och broderade en stund.
När gubben kom hem så käka vi och sen blev det en cykeltur till med en tredje kanin. :-)
Gubben har hållit på med kaninburarna och nu står de på plats, men det är lite jobb kvar innan allt är klart för kaninerna att flytta in i sina hem.
Det har varit en fin och solig dag idag, fast jag har varit ledig. ;-)
Och nu såhär innan det är dags att gå till sängs så gjorde jag färdigt en röd färg på mina rosor.
Saknas på rosorna nu är efterstygn i blommorna
och i bladen
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR SOLSKEN I MORGON OCKSÅ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar