onsdag 11 april 2012

Hej och hå, så

har det gått några dagar igen.Jobbade gjorde jag igår mellan 15 och 20 och idag mellan 12 och 15(personalkonferens).
Tvättade lite igår innan jobbet och sen blev det inte så mycket gjort(som vanligt).
Idag när jag kom hem så hade vi fint besök av G och E.
Gubben gick sen ut och lastade in veden som han ställt på pall för någon vecka sedan och jag satte mig bredvid Älva och broderade och broderade. Gick även fram och tillbaka och tittade till datorn.
Och jag blev färdig med HelloKitty-påskharen!
HelloKitty-påskharen
Nu fattas bara ram till den och några tavlor till och sen kan Älva sätta upp dem på väggen i sitt rum.
Och jag ska komma på om jag ska fortsätta med något jag börjat på eller börja på något nytt, men det får bli en fundering för någon annan dag för nu är det dags för sängen.
Jättetråkigt väder har vi haft i dagarna 2. Regn, regn, mer regn, uppehåll en stund och sen ännu mer regn.
Hoppas att det blir bättre väder imorgon.
Jobbar gör jag också imorgon, men innan jag börjar jobba ska jag följa med en jobbarkompis till vår länshuvudstad i ett ärende. Hemåt får jag åka efter 20.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR LITE SOL IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar