söndag 1 april 2012

Snart är 1:a april

till ända och jag har inte blivit lurad en enda gång. :-)Och jag tog mig inte i kragen idag heller och vek den där rena tvätten.
Vad jag har pysslat med vet jag inte riktigt, men diskat och eldat har jag iallafall gjort.
Just det ja! Jag rengjorde kaninburarna också. ;-)
Gubben skjutsade hem tomte H och tjejerna följde med och handlade lite godis. Älva hittade också två filmer som hon köpte. En av dem har de tittat på.
Spelat datorspel har de också gjort.
Gubben lånade ut bussen till sin yngre bror U sambo U och idag kom bror U ut med deras bil så att gubben tar sig till jobbet imorgon och jag har en bil hemma.
Det har inte varit världens bästa väder idag och vid 17.30-tiden så började det blåsa ganska kraftigt och med blåsten kom det snö.
Lite senare ikväll så kom det en riktigt hagelskur och gubben kom in med hagel i handen.
Sent omsider kom jag igång och broderade på mina kycklingar så nu är det bara efterstygnen som ska föreställa gräs som är kvar.
Kycklingar med stjälkar och lite gräs
Jag kommer nog inte att bli helt klar med den för jag har ingen tavelram till den än. Men jag blir iallafall glad om jag har broderat klart till påsk.
Nu ska jag försöka få 2 tjejer i säng så att vi alla kan sova vår skönhetssömn och vara pigga och glada imorgon.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar