söndag 8 april 2012

Tänk vad tiden

går fort ibland och just nu verkar det göra det för mig. Eller inte för denna påskdag har varit ovanligt lång. Känns det som iallafall.Klev upp strax innan 8 och hamnade framför datorn så klart.
Men jag eldade också, tvättade och tog reda på rentvätt.
Gubben åkte iväg och städade vårt städställe och passade på att handla hem lite mjölk också.
Efter vi ätit vid lunch så gick gubben ut och spika i det nyblivna garaget för renoveringsobjekt.
Älva har sin kompis I här och de har spelat datorspel, vilat, sovit och tittat på TV.
Jag fick fram handarbetet till slut och har broderat så kycklingarna har fått färg, det är fjädrar i korgen och jag har börjat på med det som ska vara vit.
Den söta lilla HelloKitty-påskharen
Det har varit uppehåll hela dagen och solen har lyst på oss.
Imorgon ska jag jobba mellan 12 och 20 och det känns lite konstigt eftersom jag har varit hemma i över en vecka pga olika omständigheter.
Nu ska jag leta mig mot den sköna sängen och sova gott.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN ANNANDAG PÅSK!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar