fredag 25 maj 2012

Nu har det gått

några dagar igen, men de har då inte varit direkt tomma på innehåll.Vi har det lite stökigt runt oss just nu och det tar lite på allas krafter. :-(
Men jag tror att det ordnar sig i slutändan. Fast vägen dit är nog ganska lång.
Jag har jobbat i 3 dagar och i tisdags var jag och mina arbetskamrater till en travbana och försökte spela in storvinsten till oss. Det gick tyvärr gick det inte så bra, men vi hade roligt iallafall.
Värmen kom på en gång så varken vi människor eller djur orkar hålla någon större hastighet på dagarna.
Hundarna letar sig till skuggorna och lägger sig där det drar lite för att få svalka.
Jag ska vandra från köksbordet till tvättmaskinen och tömma den och hänga tvätten som ligger i den.
Undra om jag orkar göra något mer sen?
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar