onsdag 16 maj 2012

Jag slet mig

inte från datorn och vek några lakan. :-( Slarviga jag!På eftermiddan hämtade jag och Älva kompis I och de har hållit på med kaninerna och spelat lite datorspel. De har också bakat kladdkaka.
Gubben kom hem från jobbet och vi käka lite.
Jag åkte ner till byn och handla hem lite mjölk till Älva, dricker laktosfri mjölk.
Hängde tvätten som jag tvättat, eldat och diskat har jag iallafall fått gjort och till slut fick jag fram broderiet och gjorde lite på det.
HelloKittyn som jag hittat ett fel på :-( , men
det struntar jag i
Solen har lyst idag, men tyvärr ingen värme än, men det är ju bara bra med uppehåll iallafall.
Gubben har som vanligt varit jätteduktig, först jobbat och sen vedbacken några timmar.
Nu är det dags för sängen och imorgon är en ledig dag för alla här hemma eftersom det är Kristi Himmelsfärdsdag.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN LEDIG DAG IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar