fredag 18 maj 2012

Klämdag idag

och gubben min jobbar och sliter och jag gör så lite som möjligt här hemma.Okej, jag har startat 2 tvättmaskiner och den första omgången ligger i tumlaren.
Igår hjälpte vi gubbens äldre bror med familj med lite djur och sen gick gubben ut på vedbacken och såga ett tag.
Älva med kompis I roade sig med det de kunde och jag gjorde väl inte så många knop igår heller.
Fick iallafall fram broderiet och fick lite gjort på det.
HelloKitty börjar få en kropp nu
Uppehåll var det hela dagen, men tyvärr blåste det så det var inte så skönt ute. Även idag skiner solen och blåser gör det.
Jag har varit duktig idag och ringt vårdcentralen så nu ska jag dit ner så de får titta på mina eksem och jag får något att smörja dem med.
Nej, nu ska jag försöka slita mig från denna trevliga dator och göra det jag har tänkt göra: vika tvätt!!!
HA EN FORTSATT TREVLIG KLÄMDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar