tisdag 29 maj 2012

Då har ännu

en dag gått och det har varit lite svalare ute mot vad det var i helgen, men det har inte regnat något iallafall.Framåt dan hämtade Älva och jag hennes kompis I och de har tillbringat dagen som vanligt.
En tur till staden som vi brukar storhandla i gjorde vi(inget inköp av mat denna gång) .
Tjejerna tittade in i en djuraffären och sen gick de in i en affär som säljer spel av alla möjliga slag. Och där hittade tjejerna ett datorspel som Älva blev jätteförtjust i och köpte direkt.
Gissa vad tjejerna gjorde när vi kom hem igen? ;-)
Innan vi åkte hem stannade vi vid det där matstället med stort M och käkade.
När vi kom hem så kom tomte T och hälsade på och ska stanna nån dag eller två.
Gubben jobbade över ett par timmar idag och efter att han ätit så gick han ut på vedbacken en stund.
Den nytta jag fått gjord idag består av lite tvätt och upphängning av densamma.
Jag måste skärpa till mig och göra lite mer för jag tror att det snart gror igen här hemma.
Nu ska jag leta mig mot sängen och sova.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar