fredag 11 maj 2012

Det har varit en

dag med väldigt växlande väder.Ena stunden solsken för att i nästa stund ösregna och sen har solen tittat fram igen. Och ikväll så fick vi se en bit av regnbågen.
Har varit en segdag idag och jag skyller det på vädret.
Mitt på dan tittade vi på TV och då passade jag på att brodera en stund.
Gubben kom hem från jobbet och då stekte Älva pannkaka till oss.
Kompis I har varit här och tjejerna har varit ute i regnet och gått en sväng med taxen.
Jag fick fram broderiet igen och har suttit vid köksbordet och kollat datorn och TV:n.
Nästan hela huvudet och en del av rosetten
Nu är det dags för sängen och imorgon är lördag och arbetsdag för mig mellan 12 och 19. Jag får jobba även söndag mellan 7 och 16 och måndag mellan 7 och 14.
Hoppas att det blir bättre väder i helgen än vad det har varit idag.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN TREVLIG LÖRDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar