söndag 25 april 2010

Vaknade ganska/mycket utvilad

imorse efter att ha krypit i säng redan efter nio igårkväll.
Morgonbestyren gick faktiskt ganska fort och jag var klar i tid utan att jäkta.
Hämtade en arbetskamrat på väg till jobbet och sen har jag jobbat till 15. Väntade på min kamrat för hon sluta 16, men inte gjorde det mig något för då hann jag göra lite som jag låg lite efter med.
Har varit ute på en långpromenad med några idag och tittat på blommor i ett växthus. Blev några blommor med hem till dem också. :-)
Gubben har varit duktig och jobbat på ute på vedbacken och tomten fixa till lite mat idag också. Men det ska han ju kunna nu eftersom han går utbildningen till att bli kock.
Nu är gubben bussig och stuckit iväg och städat och jag ska lyfta på baken och plocka ur diskmaskinen.

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en bra dag trots att du jobbade. Titta på blommor är ju aldrig fel heller.

    SvaraRadera