fredag 23 april 2010

Fredag, solen skiner och

jag ska jobba hela helgen och jag hoppas att vi klarar oss från magsjuka där.
Har sovit i min säng i natt tillsammans med både gubbe och hundar för nu är den bruna labbens sår så pass läkt att han slipper kragen.
Jag har plockat bort lite reklam så nu hittar jag köksbordet igen. Undrar varför jag inte fixar att hålla såna papper borta från bordet, men jag har ju också lite hjälp av herrarna som bor under samma tak som mig. :-)
Ska fortsätta(försöka) plocka och få undan lite mer fast det är innerligt tråkigt.

2 kommentarer:

  1. Förstår inte heller var den där evinnerliga högen kommer ifrån. Endera ligger den på bordet eller på frysboxen.... GR!!!! HA en bra jobbarhelg!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...lika här. Visst är det konstigt. Man ska spara o kolla när man har tid över, vilket man aldrig får eller så är det inte speciellt intressant att lägga tid på.

    SvaraRadera