lördag 17 april 2010

Konstigt är att mina

dagar bara försvinner ibland precis som fredagen försvann igår.
Jag jobbade mellan 7 och 14 först, hämtade hund på gubbens jobb.
Hem fixade lite käk till mig och grabben medan han dammsög.
Gjorde mig iordning för att åka på fest som var jättetrevlig.
Jag och mina arbetskamrater firade en som fyllt jämna år med snygga killar/män i kalsonger och sen tacobuffé och avslutade kvällen med bowling. :-)
Gubben var hemma och tog det ganska lugnt.
Idag har vi varit iväg och tittat på gamla bildelar och annat krafs. Gubben hitta iallafall ett märke till vår gamla Volvo 145 som saknas på den.
Köpte även blommor till min mammas grav för idag är det 5 år sedan hon gick bort.
Maten idag blev tillagad av oss båda för jag började skära lök och morötter och sen tog gubben över och gjorde resten.
Det är uppehåll, men det blåser så det är inge trevligt att vara ute.

1 kommentar: