tisdag 13 april 2010

Undrar vart måndagen tog

vägen för det är tisdag idag?
Jo, jag jobbade hela dagen förutom 3 timmars rast som jag tillbringade här hemma ute i solen och passande 3 hundar.
Jag passade också på att sticka färdigt en disktrasa och sen fästa trådar på alla som jag gjort.
Som sagt varmt och skönt var det igår och idag är det grått, men det finns hopp om bättre väder.
Gubben var till verkstan(sågen) och slipade klingan på vedkapen och sen körde han ner det till vedbacken och började kapa lite ved.
Jag vet var jag kommer att ha honom i nån vecka nu. :-)
Sitter vid frukostbordet och ska snart åka iväg och jobba och efter jobbet ska jag åka och klippa mig.

Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

  1. Vi hade dimma hela dagen i Visby igår, kallt o rått var det. Men det verkar som det var lokalt bara, för hemma var det jättefint väder. Hoppas vi får lite finare idag så man kan gå lunchpromenaden utan att frysa så förbenat.

    SvaraRadera