torsdag 1 april 2010

Har varit till

djurkliniken med den bruna labben. Inget återbesök bokat igen och jag hoppas att det räcker med besök där på ett tag. Vi(läs gubben) ska tvätta benet och såret med tvål och vatten när han kommer hem från jobbet.
Lite kul var det iallafall att vara där för jag träffade uppfödaren som hade vår gamla hund Buster och vår Baloo som små valpar.
Väl hemma igen har jag inte gjort många knop.
Suttit vid datorn och försökt komma på vad jag ska göra innan jag börjar jobba klockan 15, men inget har blivit gjort och snart är det dags att fara iväg.
Humöret är väl ungefär som det är ute, grått. Regnat har det gjort i omgångar så snart är all snö borta och skiten inne på golvet.
Nu ska jag leta en hemsida som jag fick tips om idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar