tisdag 16 november 2010

Det blev visst

inte så mycket skrivet igår, men det hände kanske inte så mycket heller.
När vi vaknade igårmorse så vräkte regnet ner. Det var inte alls kul att gå ut och det var ju även jag tvungen att göra eftersom jag jobbade mellan 7 och 14.
Gubben fick ta med sig hundarna eftersom grabben inte var hemma.
Det hann även komma lite snö, stora flingor seglade ner och la sig på backen. Och man kan ju tro att snön skulle försvinna av allt regn, men det finns snö kvar.
Efter maten så målade gubben dörren en gång till och sen slipade han ett par skåpdörrar och gav dem första omgången färg.
Och då var klockan helt plötsligt läggdags.
Imorse var det betydligt trevligare att vakna för solen skiner och jag är ledig.
Ska försöka sätta stor fart på mig så jag kan sitta och sticka och vara med på Online stickcafé på facebook hela eftermiddagen och kvällen.

1 kommentar: