tisdag 9 november 2010

Nu har snön och

blåsten kommit till oss.
Det yr och har sig utanför stugknuten och jag tänker inte sticka ut näsan mer än nödvändigt idag.
Gör lite nytta eftersom jag har kört en tvättmaskin och tänker fortsätta köra några till idag.
Ska också tända i vedpannan och hoppas på att det blir riktigt varmt och skönt här inne. Blåsten gör så att det blir lite kallt här inne.
Sen i eftermiddag ska jag sitta(hoppas jag) ganska bänkad framför datorn och vara med på Online Stickcafé och sticka på min halsduk.
Nytta på förmiddan var det ju.
Räknas det att jag sköter farmen på Farmville och på Frontierville?

3 kommentarer:

  1. hu, för blåst och snö, men var bor du? ifall man ska vänta på att snön snart är här

    SvaraRadera
  2. Fy, jag vill nog inte byta med dig. Fast vi har ju haft blåst och spöregn hela dagen, inte ett dugg bättre det.

    SvaraRadera
  3. Nä usch inte snö! Jag vill gå i idé...

    SvaraRadera