måndag 1 november 2010

Då är denna måndag till ända

och gubben ska upp och jobba imorgonbitti.
Han har ju varit ledig torsdag till idag, men inte har han varit särskilt ledig heller. Han har då inte legat på latsidan. Han har fått ner allt virke på bon och ikväll så har han sågat upp det sista till ved.
Det som är kvar är ju skorstenen, men den åker ner vilken dag som helst.
Tyvärr har jag inte utnyttjat min lediga tid på samma sätt och fått mycket gjort.
Den där energikicken har inte infunnit sig, men jag hoppas den kommer snart.
Jag är ledig till 20.45 imorgon eftersom jag ska jobba natt. Jag hoppas att jag gör något vettigt under dagen och sen på eftermiddan ska jag försöka vara med lite på OnlineStickcafé på facebook.
Det kommer att bli mycket kvällsjobb för mig denna vecka för jag ska jobba kväll torsdag, fredag och lördag.
Söndag ska är vi lediga båda två och på eftermiddan ska vi på barndop. :-) Det ska bli skoj.
Nu hägrar faktiskt sängen så:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar