torsdag 15 april 2021

Då var jag

 redan här igen!

Idag har jag pratat med psykologen och tog bland annat upp att jag fått en remiss till kirurgmottagningen som kvinnokliniken har skickat.

Jag hade ju inte hört något än så och jag har velat om jag ska ringa och kolla eller inte.

Psykologen tyckte nog att jag skulle göra det och jag sa att jag skulle ta mod till mig och göra det i nästa vecka.

Idag när jag tog in posten så låg det ett brev från regionen(som det heter numera, undra hur mycket det kostade att byta namn) med en kallelse till nu på tisdag i nästa vecka.

Jag är jätterädd nu och vet inte på vilket ben jag ska stå.

Har pratat med en på jobbet så jag kommer att sjukskriva mig den dagen(skulle ha jobbat kväll, men tror att jag behöver smälta svaret jag får oavsett vad det är och jag tror inte att det är allt för positivt tyvärr).

Har skickat ett sms till chefen om det också.

Jag skulle helst av allt egentligen sjukskriva mig helt fram till den dagen, men det finns alldeles för dåligt med vikarier hela helgen och jag jobbar än så länge bara 50% så jag ska väl fixa det.

Just nu önskar jag att det vore måndag och jag fick prata med kuratorn om allting och få hennes lugnade ord.

Jag har väldigt negativa tankar just nu så det är synd om familjen här hemma.

Men jag ska kämpa så gott jag kan oavsett vad jag får veta!

GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA MINA VÄNNER!

2 kommentarer: