torsdag 19 januari 2012

Det var längesedan

jag började 7 på morron kändes det som idag när klockan ringde 5.30 och jag var tvungen att hoppa upp och in i duschen på en gång.
Iväg till jobbet jag for och stannade där till 13. Jobbade på "golvet" till 11 och sen skrev jag in vårt nya schema som vi gjorde igår på personalmötet.
Sen åkte jag hem och skulle göra en massa nyttiga saker, men det blev inte mycket med det inte.
Fick istället trevligt besök av G och E som lånade vårt badkar en stund.
Gubben fixade maten och sen gick han upp till rummet som ska tapetseras och fortsatte riva tapeter.
Älva hamnade framför datorn och ett spel och jag (tyvärr) mest framför min dator, men jag hängde iallafall tvätten jag fick tvättad idag och tog reda på den torra tvätten och bar det dit det skulle.
Just ja, jag tände i pannan också.
Förkylningen har inte brutit ut ordentligt än, men jag känner att den ligger och lurar i bakgrunden. Jag hoppas iallafall att den inte tittar fram förrän efter måndag klockan 11.
Jag jobbar hela helgen, imorgon 15 till 20, lördag 7 till 16 och söndag 7 till 15. Fredag och lördag ska jag samåka med arbetskamrat K.
Förresten så kom det lite snö igår och den ligger faktiskt kvar än. Runt 0 grader är det, men det känns mycket kallare.
Nu hägrar sängen och förhoppningsvis ännu en god natts sömn. Och utan konstiga drömmar precis innan klockan ringer.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar