söndag 8 augusti 2010

Lördag har övergått

till söndag. :-)
Vi tog det väldigt lugnt på lördagmorgonen och runt 12 åkte vi till en lite större stad i närheten för eventuella inköp.
Och nog blev det några inköp av sånt vi behöver ha såsom en rörkrökare(en slags tång som man böjer rör med) på Biltema tillsammans med ett nytt duschhandtag och silvertejp. 2 nya kuddar och ett madrasskydd blev det på IKEA och sist var vi in på K-rauta och köpte en till rörkrökare till ett lite mindre rör.
Väl hemma titta vi på svågerns bil som han lackat och den blir fin när den blir klar.
Gubben och jag hade tänkt grilla idag, men vi glömde lägga kotletterna i marinaden innan vi åkte så vi beställde specialsallad från pizzerian istället. :-)
Får grilla imorgon istället.
Efter vi käkat så blev det en tur till kommunen där jag jobbar för att lämna en grej till grabbens kompis som han velat ha i flera dagar nu.
Grabben är inte hemma annars hade han fått åka själv.
Det roligaste vädret har vi inte haft. Grått, ganska varmt faktiskt och nu till kvällen kom regnet.
Jag har förresten fått tillbaka min dator så ikväll har gubben fått rå om sin riktigt mycket så han har kunnat titta på sina sidor som Blocket osv.
Han har också kollat runt på sidor med köksinredningar på som vi behöver ut till kojan.
Det börjar bli dags för att uppsöka sängen så jag/vi orkar göra något vettigt imorgon.

GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA VÄNNER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar