måndag 23 augusti 2010

Då var denna långa

måndag över och vad som återstår är att gå och lägga sig.
Dagen har varit solig och varm och det är lite synd att jag jobbat från 8 till 21. Men det blir så ibland. :-)
På min 2 timmars rast började jag sticka på en disktrasa, trodde jag, men ju längre jag kom så tror jag nog att det slutar med att det blir en halsduk i lila.
Yttersta maskan på båda sidor är räta och sen är det 3 aviga, 3 räta varvet ut och jag stickar 4 varv så, sen byter jag och stickar 3 räta, 3 aviga. Har 41 maskor på stickorna.
Vad tycker ni?
Ska jag sticka en halsduk istället för disktrasa?

Min påbörjade stickning
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SOLIGA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Kan kanske vara läge för halsduk snart, det går ju snabbt mot kyligare tider.

    SvaraRadera
  2. Har du garn så det räcker då? För nog är det snart dags för halsduk, alltid! Vaknade inatt av stormen...

    SvaraRadera