onsdag 17 mars 2010

Upptäckte igårkväll

att jag hållit liv i denna blogg över ett år nu.
Mycket handarbete har det inte blivit utan mer text. Och det var ju inte riktigt meningen, men jag är glad över att det finns de som läser det jag skriver.
Jag ska försöka bättra mig med att lägga in bilder och med det menar jag att jag ska bättra mig med att handarbeta istället för att sitta med datorn hela tiden.
Under detta år har jag hittat en hel del bloggar(med mycket handarbete) som jag med glädje följer för de ger mig inspiration(stavas det så).
Tack för att ni läser och kommenterar det jag skriver och tack för all glädje ni ger mig när jag läser era bloggar!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till 1 år! Visst är det roligt att blogga om egna intresset... och givetvis att få kolla in andra blogg´s som kan ge lite inspiration... förhoppningsvis kan man själv ge lite oxå. Ha en fortsatt bra dag. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Jag är besvärlig men jag har ändrat bloggen igen. hihi Följ mig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett år. Ja visst är det kul att läsa och få idéer från andra. Många vänner har man hittat också även om det bara är via bloggandet.

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!!!!! HA en trevlig helg!

    SvaraRadera