måndag 8 mars 2010

Ny dag och ny vecka

och jag ska snart jobba.
Jag har tvättat ett par maskiner och tagit reda på ren torr tvätt.
När detta var gjort så har jag suttit i solen en stund med en tax i knäet.
Skönt att solen börjar titta fram för det är mycket som känns lättare då.
Lyssnar vidare på Mankells "Den orolige mannen" och en del skivor får jag lov att lyssna på 2 gånger eftersom jag missar för jag gör något annat eller jag sitter i tankar som inte hänger med i texten.
Nu är det dags för duschen så jag kommer i tid till jobbet och där får jag stanna till klockan 21 ikväll.

2 kommentarer:

  1. Att tvätta tycker jag egentligen är rätt trevligt, man börjar med smutsigt och trassligt och det är tydligt när man är klar för då är allt rent och lite slätare (jag stryker inte!)
    Får man dessutom avsluta med en stund i solen så är det inte så dumt!

    SvaraRadera
  2. HAr en blomma till dej ;-)
    www.metrobloggen.se/tomtan

    SvaraRadera