torsdag 24 september 2009

Nu är det dags för

sängen igen.
Idag har jag tvättat lite, tagit reda på torr tvätt och eldat.
Sen fixade jag mat(potatis och ugnsstekt falukorv) medan gubben drog iväg och köpte mat till våra svältande hundar.
Efter det har det inte blivit mycket mera gjort.
Broderi tjejen kom hit och vi satt och prata och broderade
(iallafall jag :-)).
Gubben var med hennes sambo och hämtade nån bil någonstans i länet.
Det har inte varit något särskilt upplyftande väder idag. Det har kommit flera stora skurar, men solen har faktiskt hälsat på lite grann.
Imorgon är det löningsdags och det betyder: dags att betala räkningar!
När jag då slår på den stationära datorn för att betala våra räkningar så sätter jag in bilden på det jag har broderat ikväll.
God natt och sov gott!!!

1 kommentar:

  1. Vi hade också konstigt väder igår, sol och regn. Blåsigt är det alltför ofta, så det reflekterar man nästan inte över längre. Mysigt med handarbetskompis som kommer och sällskapar.

    SvaraRadera