tisdag 29 september 2009

Jag har plockat lite

grann runt den stationära datorn, faktiskt slängt lite papper.
Blev glad för grabben dammsög så det slapp jag göra. :-)
Sitter och tänker på mat igen, (äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man) kan inte just nu komma på något.
Igår fick jag ont i halsen igen, men tack och lov så har det gått över just nu iallafall. Men istället har jag lite ont i huvudet(bra, då vet jag att jag har ett!).
Det tråkiga med att känna så här är att jag ska jobba inatt och då vill jag iallafall vara pigg och alert. Men allt går, det finns ju värktabletter.
Solen skiner, men idag är det ingen värme alls och det blåser naturligtvis. Men det är ju höst.
Ska spela något spel på king.com och fundera på mat.

1 kommentar:

  1. Håller helt med dig ang matfrågan. Tycker det är jobbigt att hitta på både nyttig och god och helst snabb också.
    Vi har också haft riktigt kallt idag och blåsigt. Fast det har vi ofta här ute på ön. Hoppas du slipper värken och inte blir sjuk.

    SvaraRadera