fredag 11 september 2009

Nu är denna natt

snart gjord och det som har varit mest spännade var att ventilationslarmet gick vid fyra-tiden.
Tog med mig datorn för att lösa en massa korsord och jag har nog bara löst ett eller två för jag passade på att läsa de bloggar som jag följer mellan nattens göromål.
Och jag hittade ännu en att följa.
Det är kul att hitta nya kreativa människor ute i cypervärlden(heter det så?).
Det är dags för nattens sista ryck nu innan jag får åka hemåt till den sköna sängen efter jag har matat 3 hungriga hundar.
Ha en bra dag!
P.S. Jag har en digital äggklocka och jag ställde bara tiden och glömde trycka igång den. D.S.

1 kommentar:

  1. Oj, att du orkade läsa hela bloggen, imponerande. Nu ska jag till jobbet om en stund, men jag kommer tillbaka och tittar senare.
    Ska bli spännande och läsa om dina hundar, katter och vad du är för någon.
    Kram från Gotland

    SvaraRadera