måndag 16 augusti 2010

Inte har jag gjort så

mycket nytta idag pga av den förbannade armen som gör ont så fort jag lyfter den, vrider den osv.
Men om 100 år är det nog glömt, eller vad tror ni?
Jag gick iallafall ut med komposten och jag tittade till mot vår gamla bod och fick se detta.

Gubben och en tomte har turats om att börja riva den och gubben var ut i lördags en sväng och fick bort bra mycket. :-)
Vad jag också fick gjort det var maten så gubben kunde nästan sätta sig till bords direkt han kom hem, det var bara spagettin kvar att koka.
Efter maten åkte vi till den stora staden och inhandlade rör till vattnet i kojan och mjölk(har en strykande åtgång här).
Nu sitter vi framför varsin dator med kaffe respektive te framför oss och börjar så smått längta till sängen, men det är nog lite tidigt än för klockan är ju inte 21 än.
Tittade igenombilderna i min mobil idag och hittade bilden ovan från 21 februari iår. Visst var det mycket snö och det är bara ett halvår sen. :-)
Undrar hur vintern blir denna vinter som kommer?
Fast det är klart jag vill ha en riktigt skön sensommar och höst först.
Återkommer nog inte och skriver något mer här idag så:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM UNDERBARA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Vacker bild... men nu får vi väl INTE ha så himla bråttom till vintern??? !!!! Vi ska vä ha en riktigt VARM och SKÖN höst med många utekvällar först!Ta det lugnt med armen.... kram sytanten

    SvaraRadera