onsdag 25 augusti 2010

Dagarna går på tok för

fort och jag gör på tok för lite. :-)
Gubben gick ut i kojan efter maten och höll på med rörarbete.
Jag fick äntligen tummen ur ***** och vek den rena tvätten som ockuperat ett rum däruppe.
Suttit mycket vid datorn eftersom det är mitt stora intresse. :-)
Skulle faktiskt behöva slita mig från den och sticka lite också.
Imorgon är det ju torsdag och då har vi/jag bestämt att det är städdag och eftersom jag då jobbar imorgoneftermiddag gäller det ju att jag gör något nyttigt innan jobbet så jag har gott samvete. :-)
Klockan börjar närma sig sängdags och då är det dags att släcka ner både ljus och dator och sova skönhetssömnen.
Jag kommer inte ihåg i vilken blogg jag hittade bilden på Ior, men jag var tvungen att spara den för en av de teckande figurer som jag gillar är just han. Han är så söt och rar och sorgsen. Och det är väl därför jag fallit för honom.
Nu säger jag: GOD NATT OCH SOV GOTT och vi ses här på bloggen säkert imorgon för jag lär inte kunna hålla mig borta. :-)

2 kommentarer:

  1. Åh så söt bild.
    Ha en skön natt.

    SvaraRadera
  2. För fort räcker inte, de rusar fram! Särskilt de stunder man är ledig... :-(
    Ior är härlig!

    SvaraRadera