lördag 28 augusti 2010

Då var det dags

för sängen igen.
Imorgonbitti ringer min väckarklocka 5.30 och då är det bara att kliva upp och se glad ut.
Jobbar mellan 7 och 16.
Efter att vi ätit så har vi varit ute på varsin dator och samtidigt tittat på TV.
Jag tog fram min stickning och stickade några varv.
Jag hoppas jag får tag i mer garn för det var ett mjukt skönt garn och jag vill ha en lila halsduk. :-)
Det har kommit lite regn nu ikväll hörde jag när jag var ut på altanen en sväng, men jag hoppas att morgondagen bjuder på åtminstone uppehåll.

Min lila blivande halsduk
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

P.S. Mobilbilder blir inge bra egentligen, men ett enkelt sätt att få bilder till bloggen :-) D.S.


3 kommentarer:

  1. Jag har sovmorgon imorgon men lagårn väntar när jag vaknar! Hoppas du får tag på mer garn!

    SvaraRadera
  2. kul att du fått fart på stickorna

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en riktigt djuplila färg, precis som jag gillar!

    SvaraRadera