torsdag 18 mars 2010

Sitter här och

lyssnar på "Mordet på Orientexpressen" och tänker på vår bruna lilla labbe(lilla och lilla?) som fick en insomningspruta vid 10-tiden och kämpade emot för han ville inte riktigt somna där.
Vi får åka och hämta honom mellan 3 och 4 idag och jag längtar till det.
De andra 2 här hemma funderade nog lite när vi åkte och var glada när vi kom hem.
Nu ligger de och sover och det är bara bra för då håller den svarta sig lugn och vilar sitt ben och tass.
Gubben satte sig på traktorn och drog iväg ut i skogen för åtminstone få ut ett lass ur den.
Jag har fortsatt att elda och sen har jag pratat lite med grabben.
Hostar och är täppt i näsan är jag, men som sagt jag börjar bli van vid det också.
Sitter också och funderar på var jag ska göra av alla våra kokböcker eftersom vi ska vi ska försöka ta oss i kragen och fixa rummet innanför köket.

1 kommentar:

  1. Skicka dom inte till mig, vi har för många!
    Annars rullar livet på hos mig.
    Allt kommer att gå bra!

    <3

    SvaraRadera