tisdag 16 mars 2010

Det bidde visst inte

skrivet något igår.
Vi var iallafall till djursjukhuset med taxen och han är nu friskförklarad och det är jätteskönt. Det har varit en oro som hängt över oss att det skulle vara något mer fel.
Som sagt så är en oro borta och imorgon ska vi med labbarna till djurkliniken och kolla den enes tass(varför han haltar) och den andres knöl på benet.
Jag/vi har inte hört den halte gnälla något, men idag gjorde han det för han hoppade där han inte skulle hoppa. :-(
Jag jobbade ju inatt och när jag kom hem imorse så satt gubben och åt frukost(fast han är ledig) för att sen dra till skogs och hämta hem ved.
Jag vakna strax innan tolv och suttit ute och pratat med grabben i solen och gubben har varit hem och ätit lite mackor innan han drog ut igen.
Jag ska försöka ta mig i kragen och göra något vettigt jag också.
Vad det blir har jag ingen aning om, men jag tror inte att jag kan räkna vettiga saker till att sitta framför datorn?
Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Jag gick upp 9, diskade, damsugade alla synliga damrottor, åt frukost, plockade mycket, slängde massor av skräm och ska efter skolan åka till återvinnings ställe med papper och plast. Skolan började 13:00 och jag satte inte änns igång datorn och jag satt och brodererade i en halvtimme när jag var klar. Jag var duktig och jag vill se liknande insenativ från dig också. Tycker jag, hihi.

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Men vilken otur ni har med djuren nu då. Hoppas det inte är nått allvarligt bara.

    SvaraRadera