söndag 27 september 2009

Snart söndag slut

och jag med den.
Jobbat mellan sju och tre och hållit igång hela tiden. Fick ett ryck och putsade alla fönster i en lägenhet.
Hemma däckade jag en stund och sen var det full rulle igen.
Gubben och jag har varit och storhandlat så nu är det gjort.
Väl hemma och alla varor på plats så startade vi varsin datorn och sitter där nu och tittar in i internetvärlden.
Ska söka mig mot sängen och hoppas att jag får sova bättre än vad jag gjorde inatt.
Ska jobba imorgon mellan sju och elva, sen kan jag ju alltid hoppas på att jag får ett ryck och putsar fönster här hemma också.
God natt och sov gott!

1 kommentar:

  1. Åhh vad duktig du varit med fönster, jag drar på det i det längsta, tycker det är så mördande tråkigt. aldrig lyckas jag få det bra heller, må gott

    SvaraRadera