lördag 26 september 2009

Ny dag och nytt huvudbry

Lördagen går i flygande fläng och jag och gubben har hunnit varit iväg med skräp till återvinningsstationen(tippen) och på födelsedagsfika hos gubbens brorsdotter.
Nu är vi hemma och gubben håller på att fixa käk till oss. Det blir stekt fisk, potatismos, ärtor och morötter.
Jag fick en utmärkelse igår och jag ska svara på den så fort jag kommer på hur jag ska kopiera och klistra in bilden här på min blogg. Jag försökte imorse och det gick inte alls och inte har jag någon liten tomte här idag som jag kan fråga.
Men det kommer som sagt var svar så snart jag listat ut hur saker och ting fungerar.
Det är uppehåll och blåser lite och flugorna är som tokiga inomhus. Jag hatar flugor!
Ska försöka göra någon nytta så jag kan brodera en stund idag med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar