lördag 19 september 2009

Nu är penséen färdig

och för att jag skulle kunna visa er bilden så var jag tvungen att slå på den stationära datorn.
Det beror på att jag skickar bilderna via mobiltelefonen till min epost och den kommer jag bara åt på den stationära.
Har suttit och broderat, tittat på Star Trek, the next geneneration säsong två och även hittat ytterligare en blogg att följa.
Helt ensam hemma är jag inte för grabben är hemma och han fixade hamburgare åt oss för några timmar sedan. Hundarna är ju också hemma förstås och har man dem hemma så är man aldrig ensam.
Har letat fram ett nytt broderi, Årstavla med en tomte. Om det skulle varit rätt så skulle den varit sydd till 2006, men jag ligger lite efter och jag bryr mig inte om att brodera dit årtalen.
Ska sätta mig och sortera garnet så jag har lite ordning på det innan jag börjar sy. Får se om jag hinner börja sy eller om det kanske börjar vara dags att krypa till sängs.

Pensé nummer två klar

1 kommentar: