lördag 12 september 2009

Lördag igen och

jag tror jag vaknat en gång i timmen sen fyra-snåret.
En vända jag vakna så visste jag inte hur jag skulle veckla ut mig för det låg något stort i vägen(våra djur är inte ett dugg bortskämda!). Jag lyckades iallafall så jag kunde somna om.
Vid åtta så var det ingen idé att sova längre för då var det full snurr på dem och de fick upp både mig och gubben.
Nu håller gubben på att plocka skräp igen så han kan dra till tippen och jag försöker plocka lite här inne och få nån ordning på eländet. Risken finns att jag inte lyckas för det med ordning är inte min starka sida. :-)
Och sen har jag ju varit lite knasig som slagit på datorn och då kan ju nästan alla gissa hur det slutar.
Jag blir sittande här.
Solen skiner även idag, men det finns hot om att det ska börja regna så det är bäst att passa på att njuta av den också.

2 kommentarer:

  1. Känner så väl igen det där med att fastna framför datorn. Sen blir man så arg över att man inte hann med det man skulle. Men det springer ju inte bort precis.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. tiden framför datorn bara rinner iväg,av nån anledning....Ler !
    Men som sagt allm man ska göra finns ju kvar.
    som vi säger i Jämtland:Å allt je ske jära de jär je imåra=och allt jag ska göra det gör jag i morgon....Tack för komentaren hos mej ,det värmde.
    Ha en fortsatt trevlig helg !

    SvaraRadera