fredag 18 september 2009

Inatt har det varit si och så

med min sömn. Det blir så ibland och det är inte mycket att göra åt.
Jag klev upp när gubben for till jobbet för då var det ingen mening med att ligga kvar. (Gubben brukar vilja vara ensam vid frukostbordet)
Gick ut och hämtade tidningen och mötte då min svåger som undrade varför jag var vaken så tidigt och inte skulle jobba. :-)
Jag har iallafall startat en tvättmaskin som nog är klar nu så jag ska ta reda på det och sen ska jag försöka göra lite annat än bara sitta här framför datorn.
Medan jag jobbade igår så hade min duktiga gubbe varit i bon en sväng och plockat igen så snart är det nog klart där.
Solen skiner, men inte är det direkt någon värme. Men vi är ju faktiskt inne i en höstmånad så det är bara att vänja sig.
Frukost måste jag nog börja tänka på för magen kurrar lite.

Pensé nummer två som jag broderade lite på
igår innan jobbet i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar