måndag 14 september 2009

Första arbetsdagen

på denna vecka var nu gjord.
En lång dag som började åtta, med rast på tre timmar som jag använde till att klippa mig på. Sen tillbaka till jobbet med en grönsallad med räkor och när den var uppäten så broderade jag lite på penséen(bild kommer imorgon när jag tagit den och jag sitter vid "rätt" dator).
Sen var det bara arbete igen i fem timmar. :-)
Hemkommen så hittar jag gubben vid köksbordet tittande på "Män som hatar kvinnor". Han kunde inte vänta på mig så vi kunde se den tillsammans igen. :-(
Han har iallafall eldat. :-)
Imorgon är jag ledig och inplanerat är ett möte på eftermiddagen så jag får väl se vad jag hittar på innan.
Gubben ska iallafall ta min bil för den ska få lite service innan besiktningen i nästa vecka.
Strax dags för den sköna sängen.
Sov gott och dröm sött!

2 kommentarer:

  1. Fy för så lång dag. Jag tycker det är nog med mina 8 timmar. Kvällarna bara försvinner och det är så mycket man vill göra. Såg på din andra blogg med djuren. Så fina de är. Hur fungerar det med tre hanhundar? Jag har en som börjat löpa nu och det är lite jobbigt, ett evigt kissande och slickande. Tur det är bara två gånger om året.
    Ha en skön ledig dag i morgon.

    SvaraRadera