söndag 20 september 2009

Det blev ris till

kycklingen.
Och jag tog reda på disken på en gång, visst var jag duktig?
När den var färdig fick jag ett sms från gubben som talade om att de var på g mot vår hemkommun så det var nästan bara att sätta sig i bilen och åka iväg.
Skjutsade hem tomten och sen åkte gubben och jag en liten extra tur. Han hade glömt och ta kilometersträckan när han var på väg på kurs för nån vecka sen.
Tanka bilen gjorde vi också så jag skulle ha nån soppa i bilen imorgon.
Bild på mitt påbörjade broderi kommer när jag har startat igång den stationära dator, orkar inte nu för den är ganska seg att starta.
Börjar redan bli dags att leta sig mot sängen, men dels har jag inte sovit så jättebra de tre senaste nätterna och dels har jag två långa arbetsdagar framför mig.
Och jag tror att gubben är bra trött han också.
Får se när jag har tid att titta in här igen, men tills dess har det så bra allihopa!
God natt och sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar