onsdag 30 september 2009

Denna dag har

i stort sett bara gått till att sova för mig.
Jag var tydligen jättetrött för jag sov till klockan var över två och det brukar jag inte göra.
När jag kom hem imorse så var det 3 glada hundar som mötte mig och ville ha mat. När de fått det och varit ute och gjort sina behov så gick vi upp och la oss.
De var så glada att ha mig hemma så alla 3 skulle ha närkontakt med mig och det fick till följd att jag nästan inte fick plats i sängen först.
Natten var lugn och det enda som var tråkigt var att jag frös så in i Norden. Det är något fel på värmen som de försöker fixa, men det tar tid tydligen. Hoppas nu det är bättre till fredagnatt då jag jobbar igen.
Har inte hänt mycket här hemma idag för mig, men gubben har bytt en fönsterruta på altanen som var trasigt(varit trasigt länge) och före det var vi och köpte mjölk.
När jag vakna idag var mjölken slut för grabben hade gjort pannkakssmet så jag fick inte min tekopp direkt. :-(
Känns som det snart börjar bli dags för sängen, men som vanligt lär det dröja en timme till innan jag kommer dit.
Men iallafall: God natt och Sov gott!!!

1 kommentar:

  1. Ibland är det bara så, kroppen säger ifrån och vill vila. Tycker det är sååååå skönt när jag kan sova lite längre nån dag på helgen, men oftast vaknar man i vanlig tid ändå. Hoppas de fixar värmen på ditt jobb snarast, synd om de som bor där och er som jobbar. Bara det inte är en dold besparing.

    SvaraRadera