torsdag 24 januari 2019

Det är snart

slut på januarimånad och det har varit en ganska fattig månad och februari lär nog bli lika så.
Och då går gubben och jag och gör eventuellt något dumt?
Har skaffat varsin ny bärbar dator!
Vi hade behovet av varsin ny, gubbens slutade fungera för några månader sen och min fungerar så där och den är snart 7 år gammal för jag fick den när jag fyllde 50 år. Och den är välanvänd.
Använder datorn kanske inte lika mycket som förr, men att skriva här på bloggen och betala räkningar tycker jag känns bättre än med mobilen.
Det bästa med en ny dator är ju att ljudet fungerar nu och att vi kan titta på filmer på dem.
Så nu har jag premiärskrivit bloggen med nya datorn och ska leta mig mot sängen nu för klockan är mycket nu känns det som.
GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA MINA VÄNNER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar